Τι ώρα να κάνω γυμναστική τελικά;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Εσείς γυμνάζεστε; Και αν ναι, πόσο συχνά και τι ώρες;

Γνωρίζεις πως η ώρα που επιλέγεις να γυμναστείς βοηθά την όρεξη σου και την συχνότητα των γευμάτων σου;

Ανάλογα με την ώρα που επιλέγεις, αντίστοιχα φτιάχνεις και ένα διατροφικό πρόγραμμα που θα καλύπτει τις αντίστοιχες ανάγκες σου.

Η πρωινή γυμναστική σε φουλάρει ενέργεια, σε ενεργοποιεί και μαζί με εσένα ενεργοποιεί και τον μεταβολισμό σου.

Θα κάνεις περισσότερα γεύματα μέσα στη μέρα και θα κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ!

Αν η γυμναστική σου είναι στο ενδιάμεσο της μέρας, σίγουρα θέλεις να χάσεις κιλά. Μπορεί τότε να έχεις χρόνο, όμως θα χάσεις κιλά!

Εννοώντας φυσικά ότι δεν θα γυρίσεις και θα φας υπερβολικά!

Η μεσημεριανή γυμναστική ρυθμίζει τα γεύματα σου. Αναγκαστικά θα κάνεις μέχρι 3 γεύματα, όποτε αυτόματα θα έχεις μείωση βάρους.

Η βραδινή γυμναστική είναι η αγαπημένη μου. Έχεις όλη την κούραση της μέρας, που θέλεις να διώξεις.

Εχεις ήδη φάει δυο ώρες πριν και τελειώνοντας χαλαρώνεις και κοιμάσαι. Έτσι ρυθμίζεις τα γεύματα σου όπως πρέπει και ταυτόχρονα γυμνάζεσαι. Θα λέγαμε πως είναι εξισορροπητική η βραδινή γυμναστική!

Μην ξεχνάτε να γυμνάζεστε! Μην ξεχνάτε να σας προσέχετε!!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *