Τι πρέπει να τρως αν θέλεις να χτίσεις μυς;

Το να χτίσεις μυς μπορεί να ακούγεται εύκολο, αφού αν πας γυμναστήριο και σηκώσεις μερικά βαράκια, θα αποκτήσεις και μυς, σωστά; Δυστυχώς, δεν είναι τόσο εύκολο. Αν ο στόχος σου να κάψεις λίπος και να χτίσεις μυς, τότε εκτός από την τακτική γυμναστική και τον ύπνο που έχεις ανάγκη θα πρέπει να τροφοδοτείς τον εαυτό σου με τα σωστά τρόφιμα.

Το τι τρως έχει μεγάλη σημασία για να χτίσεις μυς. Τι πρέπει, λοιπόν, να τρως για να χτίσεις μυς;

Πρέπει να δώσεις προσοχή στο τι τρως πριν κάνεις τη γυμναστική σου και πόσες ώρες πριν θα το φας. Το σνακ πρέπει να το καταναλώσεις τουλάχιστον μια με τρεις ώρες πριν την άσκηση για να έχει γίνει η πέψη πριν μπεις στο γυμναστήριο αλλά και να έχεις τα καύσιμα για να κάνεις τη γυμναστική σου.

kalitero-programma-gimnastikis-gia-na-chaseis-varos-ediva.gr_

Και τι πρέπει να φας πριν την άσκηση;
Αν δεν είσαι σίγουρος αν θα σε πειράξουν τα λαχανικά στο στομάχι πριν τη γυμναστική, τότε μπορείς να απολαύσεις ένα σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες, χαμηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες για να σου δώσει την ενέργεια και την αντοχή που έχεις ανάγκη. Μπορείς για παράδειγμα να απολαύσεις ένα φρούτο με γιαούρτι ή ένα τοστ με φυστικοβούτυρο και μπανάνα.

Και τι πρέπει να φας μετά την άσκηση; Είναι σημαντικό μετά τη γυμναστική να φας ένα θρεπτικό γεύμα για να μην… πέσεις σε λήθαργο. Το ιδανικό, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι μέσα στην επόμενη μίση ώρα μετά την γυμναστική να φας ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες για να χτίσεις μυς!

Και φυσικά μέσα σε όλα… μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι και να πίνεις πολύ νερό.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *