‘’Ξεφούσκωσε’’ την κοιλιά σου με 3 τρόπους

Η αλήθεια είναι ότι η φουσκωμένη κοιλιά δεν αρέσει σε κανέναν.. Εκτός από τις έγκυες που την έχουν και την καμαρώνουν.. Για τις υπόλοιπες από εμάς δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.. Και μη μου πείτε το άγχος.. Οκ ευθύνεται για το πρήξιμο, αλλά δεν είναι αυτό το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να εστιάσουμε..

Πάμε λοιπόν να απαλλαγούμε από την πρησμένη κοιλιά με τρεις τρόπους

11111

Ζάχαρη

Καλό θα είναι να την ξεχάσουμε για ένα διάστημα .. αν θέλουμε και πάλι να επαναφέρουμε τον οργανισμό μας στα νορμάλ του επίπεδα… Κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι τα light προϊόντα .. που μερικές φορές έχουν παραπάνω ζάχαρη από τα κανονικά.. Ψάξτε το προσεχτικά..

Too much salt on chips

Αλάτι

Η κατακράτηση που κάνει το αλάτι δεν βοηθάει καθόλου τον οργανισμό μας.. Οι αλμυρές γεύσεις γενικότερα μπορεί να ευθύνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό για το πρήξιμο στην κοιλιά.. Αντικαθιστούμε το αλάτι με φρούτα, λαχανικά, σόγια, ψάρι και κοτόπουλο.. Όπως επίσης προσθέτουμε περισσότερο Κάλλιο στη διατροφή μας.. Η μπανάνα είναι πλούσια σε κάλλιο.

3333

Καφεΐνη

Το ξέρω είναι δύσκολο κάπως, αλλά μια κούπα καφέ την ημέρα είναι αρκετή… Ο συνδυασμός καφεΐνης  και καθιστικής ζωής μπλοκάρει τον μεταβολισμό αλλά και την σωστή λειτουργία του αίματος…

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *