Ζωή με λιγότερη ζάχαρη, γίνεται;

Οι περισσότερες από εμάς λατρεύουμε τα γλυκά και μάλιστα μπορούμε να ζήσουμε τρώγοντας μόνο αυτά.

Η κατανάλωση ζάχαρης όμως μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα υγείας και φυσικά κυτταρίτιδα και περιττά κιλά.

Πώς όμως μπορείς να την σταματήσεις ή έστω να μειώσεις την κατανάλωσή της με εύκολους τρόπους;

Η βάση της σωστής διατροφής είναι το πρόγραμμα. Αν οργανώσεις τα γεύματά σου με σωστό τρόπο, θα αποφύγεις τις καταχρήσεις και τις κακές συνήθειες.

Ξεκινώντας λοιπόν από το πρωί, κάνεις την αλλαγή στον καφέ. Μειώνεις σταδιακά την ζάχαρη. Ξεκινάς τη μέρα σου με κάτι αλμυρό και όχι γλυκό.

Φροντίζεις για δεκατιανό να φας ένα φρούτο και όχι μια μπάρα δημητριακών.

Μετά το μεσημεριανό σου δεν χρειάζεται να φας γλυκό για να χωνέψεις! Μπορείς και χωρίς αυτό. Επίσης δεν χρειάζεσαι αναψυκτικό για να ολοκληρώσεις το γεύμα σου.

Το απόγευμα αντί γλυκού τρως λίγο γιαούρτι με μέλι και το βράδυ αν δεις πως θέλεις οπωσδήποτε ζάχαρη, τρως μια μεγάλη φρουτοσαλάτα με γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Με αυτούς τους τρόπους θα βελτιώσεις το καθημερινό σου διαιτολόγιο και θα μειώσεις αισθητά την ζάχαρη!

Αξίζει η προσπάθεια και θα σε δικαιώσει! Μην πέσεις στην παγίδα πως είναι χειμώνας και δεν πρέπει να προσέχεις πολύ!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *