5 tips για καλύτερο ύπνο και λαμπερότερη επιδερμίδα

Ο ύπνος είναι σημαντικός για τον οργανισμό μας, για το σώμα μας, το πνεύμα μας και το δέρμα μας.

Οφείλεις να ξεκουράζεις το σώμα σου και να μπορείς να κοιμάσαι αρκετές ώρες και ποιοτικά.

Τι σημαίνει αυτό;

Για να μπορέσεις να κοιμηθείς, χωρίς να ξυπνήσεις μέσα στον ύπνο σου, χωρίς να σε αποσπάσουν «άσχημα» όνειρα και χωρίς να σε ενοχλεί οτιδήποτε που μπορεί να σε ξυπνήσει, πρέπει να έχεις προετοιμαστεί σωστά.

Εμείς θα σου δώσουμε βασικά tips που μπορείς να δοκιμάσεις από απόψε κιόλας και να αντιληφθείς την διαφορά από το επόμενο κιόλας πρωί.

Tip 1: Δεν κάνουμε ζεστό μπάνιο ακριβώς πριν κοιμηθούμε. Το μπάνιο όσο και αν λένε πως μας χαλαρώνει, έχει την τάση να αφυπνίζει το σώμα μας. Οπότε κάνε τουλάχιστον μία ωρίτσα πριν πέσεις για ύπνο.

Tip 2: Δοκίμασε να φας πολύ ελαφρύ βραδινό. Θα σε βοηθήσει πολύ στον ήρεμο ύπνο.

Tip 3: Μην πιείς γάλα πριν πέσεις για ύπνο. Αυτό που έλεγαν οι μαμάδες μας όταν ήμασταν μικρές, απλώς δεν ισχύει! Το γάλα δεν θα σε αφήσει να ηρεμήσεις και να κοιμηθείς γρήγορα.

Tip 4: Φρόντισε να έχεις σωστή θερμοκρασία στο δωμάτιο και στο σώμα σου. Ντύσου αν νιώθεις κρύο, αλλά πρόσεξε να μην ζεσταθείς. Η ζέστη στον ύπνο μας δημιουργεί πονοκέφαλο.

Tip 5: Κλείσε πολύ καλά τα φώτα και τα παντζούρια, ώστε να μην σε ξυπνά το φως. Αλλιώς δοκίμασε μία μάσκα ύπνου, για να έχεις σωστό αποτέλεσμα.

Βάλε λοιπόν τις κρέμες σου και προετοιμάσου για έναν σωστό ύπνο. Αν έχεις κοιμηθεί καλά, λάμπεις από ομορφιά και φρεσκάδα! Και φυσικά σου αξίζει!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *