4 βήματα για να βελτιώσεις την υγεία της καρδιάς σου!

Η καρδιά είναι ό, τι πιο πολύτιμο έχεις και πρέπει να την προσέχεις, να την προστατεύει και να κάνεις ό, τι περνάει από το χέρι σου για να είναι υγιής και να λειτουργεί σωστά.

Όμως, υπάρχουν πολλά πράγματα που επιβαρύνουν την κατάσταση της καρδιάς σου.

Ποια είναι τα βήματα για να την βελτιώσεις την υγεία και τη σωστή λειτουργία της;

Προσοχή στην πίεση του αίματος

Η υψηλή πίεση του αίματος αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακού γιατί μπορεί να δημιουργήσει «κόμπους» στις αρτηρίες με αποτέλεσμα να μπλοκάρει τη ροή του αίματος.

Χοληστερόλη και τριγλυκερίδια

Δύο πράγματα που πρέπει επίσης, να προσέξεις.

Τα υψηλά επίπεδα στα τριγλυκερίδια και τα χαμηλά επίπεδα στην καλή χοληστερόλη ή τα ψηλά στην κακή χοληστερόλη συνδέονται με αθηροσκλήρωση. Αν η οικογένεια σου έχει ήδη ιστορικό σε καρδιαγγειακές ασθένειες, μπορεί να έχεις γενετικά μια προδιάθεση στην υψηλή χοληστερόλη και να χρειάζεσαι φαρμακευτική αγωγή. Συμβουλεύσου τον γιατρό σου και πρόσεχε τη διατροφή σου.

Γυμναστική

Η γυμναστική είναι το Α και το Ω για την υγεία σου. Ακόμη και 30 λεπτά καθημερινής άσκηση θα σε βοηθήσει σημαντικά, θα βελτιώσει την λειτουργία της καρδιάς σου, θα την προστατέψει και φυσικά θα σου φτιάξει τη διάθεση!

Κάπνισμα

Έχουμε πει αρκετές φορές και γνωρίσεις ήδη όπως το κάπνισμα βλάπτει την υγεία σου. Κι έτσι ακόμη δεν μπορείς να το κόψεις; Κάντο για το καλό της καρδιάς σου!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *