Αντιμετώπισε τις νυχτερινές λιγούρες τώρα!

Όσο πέφτει η νύχτα η λαχτάρα μας για φαγητό και κυρίως για γλυκά γίνεται μεγαλύτερη.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις γυναικών που σηκώνονται από τον ύπνο τους για να πάνε «επίσκεψη» στο ψυγείο και να δουν τι θα τσιμπήσουν.

Υπάρχει λύση να κόψεις τις λιγούρες όμως;

Η συνήθεια αυτή είναι δύσκολο να κοπεί, όμως σίγουρα μπορεί να σταματήσει.

Αυτές οι τέσσερις λύσεις είναι άμεσες και δραστικές.

Μπορείς να ξεκινήσεις  από σήμερα κιόλας!

Φάε βραδινό πιο αργά. Δεν χρειάζεται να τρως βαριά, ούτε πλήρες γεύμα, αλλά μπορείς να φας μια τεράστια σαλάτα που θα σε κάνει να φουσκώσεις.

Πιες νερό πριν πέσεις στο κρεβάτι. Το νερό θα σε φουσκώσει και θα σε ενυδατώσει! Διπλό το όφελος!

Έχε δίπλα σου νερό. Αν πεινάσεις, σήκω πιες ένα ποτήρι νερό και θα σου περάσει.

Φάε ένα φρούτο πριν πέσεις στο κρεβάτι. Το φρούτο είναι ιδανικό, γιατί μπορεί να σου ανεβάσει τα επίπεδα ζακχάρου, να νιώσεις πως δεν θέλεις γλυκό και να σου φύγουν οι λιγούρες.

Βάλε λίγο ψωμί στο βραδινό σου! Το άμυλο θα σε βοηθήσει να νιώσεις πλήρης και δεν θα θέλεις να τσιμπήσεις ξανά και ξανά.

Δώσε λύσεις αργά και σταδιακά. Μπορεί να μην το καταφέρεις μέσα στην πρώτη μέρα, όμως σίγουρα σε λίγες μέρες θα έχεις αρχίσει να το ξεχνάς.

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *