Τα τρόφιμα που πρέπει να τρώνε περισσότερο οι γυναίκες!

Συνήθως μας λένε ποια τρόφιμα πρέπει να αποφύγουμε αλλά δεν μας λένε ποια είναι αυτά που πρέπει να απολαμβάνουμε σε μεγαλύτερη ποσότητα.

Και ναι υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που αγνοείς και θα πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου, πιο συχνά τουλάχιστον από όσο νομίζεις. Ποια τρόφιμα πρέπει να τρώνε ειδικά οι γυναίκες για την υγεία τους;

Βγάλε χαρτί και μολύβι και σημείωσέ τα ώστε να μην τα ξεχνάς!

Κρεμμύδια

onions-and-garlic-on-a-table-may-cause-bad-breath

Τα κρεμμύδια έχουν πολλά οφέλη για την υγεία καθώς είναι αντιφλεγμονώδη αλλά οι γυναίκες πρέπει να τα καταναλώνουν και για τα κόκαλα τους, καθώς τις προστατεύουν από την οστεοπόρωση.

Καρύδια
Τα καρύδια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ίνες και ωμέγα 3 και βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, ενισχύουν τη δύναμη του μυαλού και σε βοηθούν να κοιμηθείς καλύτερα. Μερικοί θεωρούν πως μειώνουν το κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, χωρίς αυτό ακόμη να έχει αποδειχθεί.

Σταφίδες
Οι σταφίδες περιέχουν ίνες, σίδηρο και βιταμίνη C, σου δίνουν την ενέργεια που χρειάζεσαι ενώ βοηθούν στην υγεία των δοντιών.

Mädchen mit Kirschen, Sommer, Garten

Κεράσια
Τα κεράσια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά σε βοηθούν στην απώλεια της μνήμης, καρδιακές παθήσεις, τον διαβήτη και την υψηλή χοληστερόλη.

Πράσινο τσάι
Δεν είναι φαγητό αλλά πρέπει να πίνεις περισσότερο από αυτό το τσάι, καθώς περιέχει πολλά, παρά πολλά αντιοξειδωτικά και βοηθά στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, ενισχύει τον μεταβολισμό σου και επιταχύνει την απώλεια λίπους.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *