Τι να κάνεις για να έχεις επίπεδη κοιλιά;

Η επίπεδη κοιλιά θέλει μεγάλες θυσίες. Θέλει σωστή διατροφή, γυμναστική και πολύ νερό!

Όμως όλος αυτός ο κόπος είναι κάτι δύσκολο και δεν μπορούν όλοι να τον αντέξουν.

Για τον λόγο αυτό, μπορείς απλώς να κάνεις μικρές μικρές αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή και να δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα σου!

Ποιες είναι αυτές οι αλλαγές;


Αν δεν σου αρέσει το γυμναστήριο και δεν τα πας και πολύ καλά με το τρέξιμο, τότε ξεκίνα να περπατάς. Είναι ευκαιρία αυτό το διάστημα της καραντίνας, που δεν κάνεις κάτι άλλο, να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου να περπατήσει.

Στην διατροφή μας κάνει μεγάλη διαφορά το εάν εντάσσουμε σαλάτες και λαχανικά.

Όσο περισσότερα πράσινα λαχανικά έχουμε στο τραπέζι μας, τόσο καλύτερη γίνεται η διατροφή μας. Τα πράσινα λαχανικά μας αποτοξινώνουν και μας ανανεώνουν.

Πρόσεξε με τα φρούτα. Δεν χρειάζεται να τρως πολλά μέσα στην μέρα και αν θέλεις να φας, επέλεξε να φας ακτινίδιο ή να ένα πορτοκάλι.

Πιες κάθε πρωί χυμό γκρέιπφρουτ. Μπορεί να μην σου αρέσει, αλλά αν το αναμείξεις με πορτοκάλι, τότε ίσως κάτι γίνει!

Απόφυγε εντελώς την ζάχαρη. Η ζάχαρη κάνει απίστευτο κακό στην διατροφή μας και προκαλεί περιττό λίπος!

Μικρές διαφορές, μεγάλες αλλαγές!

Κάτια Καραχάλιου

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *