Πώς θα πάψω να ανοίγω το ψυγείο τη νύχτα;

Υπάρχουν φάσεις της ζωής μας που από το άγχος μας πηγαινοερχόμαστε συχνά πυκνά στην κουζίνα για να βρούμε φαγητό, κυρίως με πολλά λιπαρά.

Μπορεί βέβαια αυτό να συμβαίνει σε οποιαδήποτε φάση ακόμα και αν νιώθουμε πως όλα πάνε καλά.

Συνήθως αυτές οι βραδινές συνήθειες είναι εθιστικές και τις κόβουμε δύσκολα!

Τα φαγητά δε που επιλέγουμε είναι σχεδόν ίδια για όλες: σοκολάτα, παπατάκια και λοιπά παχυντικά!

Μπορεί να σου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολα να κόψεις αυτές τις κακές συνήθειες, όμως τρώγοντας εναλλακτικές τροφές, θα δεις πως υπάρχει λύση!

Για να μην προσθέσεις λοιπόν βάρος, πρόσθεσε τροφές που θα σε σώσουν!

Μετά τις 8 λοιπόν έχεις μια λιγούρα. Αντί για γλυκό, φάε ένα φρούτο. Κατά προτίμηση φάε αχλάδι ή μήλο. Πρέπει να αποφεύγεις να τρως συχνά μπανάνα, όσο και αν σε βοηθά να ξεχάσεις τα γλυκά.

Αντί για πατατάκια, φτιάξε μια τονοσαλάτα, χωρίς πολύ αλάτι και θα δεις πόσο θα ξεχάσεις το junk food!

Σημαντικό στο να κόψεις αυτές τις κακές συνήθειες, είναι να έχεις ένα σταθερό πρόγραμμα φαγητού. Αν δηλαδή καταφέρεις να τρως ίδιες ώρες κάθε μέρα, ένα κανονικό γεύμα και όχι πρόχειρα, θα δεις πως μπορείς να ισορροπήσεις την διατροφή σου πολύ καλύτερα!

Η διατροφή μας είναι το σώμα μας και το σώμα μας είναι η αντανάκλασή μας! Πρέπει να προσέχουμε τι τρώμε, γιατί μας επηρεάζει!

Κακό φαγητό, κακή ψυχολογία! Ποιος είπε πως δεν συνδέονται;

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *