Η σωστή διατροφή και γυμναστική για να φύγει η κυτταρίτιδα από τους γλουτούς

Όσο ανοίγει ο καιρός, τόσο πιο έντονη είναι και η επιθυμία μας να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά αλλά και από την αντιαισθητική κυτταρίτιδα.. Η αλήθεια είναι πως από το συγκεκριμένο σημείο είναι αρκετά δύσκολη η απώλεια βάρους και κυτταρίτιδας.. αλλά όχι ακατόρθωτη..

Δίαιτα: Νούμερο ένα εχθρός στην περιοχή των γλουτών λοιπόν είναι η κυτταρίτιδα με κακή κυκλοφορία λέμφου και αίματος με αποτέλεσμα τον περίφημο φλοιό πορτοκαλιού.

Η Daphne Oz επιστρέφει σε μια αρχή που είχε εφαρμόσει ο Dr. Murad με την δίαιτα του νερού υποστηρίζοντας ότι το μυστικό βρίσκεται στον τρόπο που τα κύτταρα διατηρούν το νερό τους. Που σημαίνει, ένας συνδυασμός αποτοξινωτικής και αντιφλεγμονώδους δίαιτας που πετυχαίνει το στόχο.

Πρωινό: ένα ποτήρι χυμό ροδιού με ένα μπολ μούσλι με ξηρά μούρα, δαμάσκηνα και βερίκοκα

Δεκατιανό: ένα πορτοκάλι ή μια φέτα πεπόνι με ένα μερικά αμύγδαλα

Μεσημεριανό: ένα μπολ φακές (ή άλλα όσπρια) ή πλιγούρι ή κουσκούς με μια μερίδα βραστό κοτόπουλο

Απογευματινό: ένα γιαούρτι με ένα μήλο και δυο μπισκότα ολικής άλεσης

Βραδινό: μια μερίδα ψάρι ή κοτόπουλο με μαύρο ρύζι με μια ντοματοσαλάτα και ένα ακτινίδιο

Πριν τον ύπνο: ένα ποτήρι γάλα αμυγδάλου με ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας με 70% κακάο

Γυμναστική: Οι Βραζιλιάνες την λατρεύουν και όχι άδικα αφού η zumba, εκτός από το γεγονός ότι τα κάνει όλα πιο εύκολα με τον ρυθμό και την χαρά, φτιάχνει και τους καλύτερους γλουτιαίους.

Άσκηση της μέρας: όρθια, με τα πόδια ανοιχτά, λυγίστε τα σαν να προσπαθείτε να κάτσετε σε καρέκλα (10 επαναλήψεις).

(Υλικό από Olivemagazine.gr)

 

Photos Pixabay

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *