Τι είναι η «δίαιτα των 8 ωρών»;

Γράφει η Πέννυ Αδάμου.

Σχεδόν όλες οι γυναίκες, ανεξαρτήτως του βάρους τους, έχουν δοκιμάσει πολλές δίαιτες.

Ακόμα και οι γυναίκες που δεν έχουν λίπος, πέρασαν φάσεις δίαιτας, για λίγα κιλάκια που μπορεί να πρόσθεσαν!

Από όλες τις δίαιτες που έχουμε δοκιμάσει, η καλύτερη μάλλον είναι η δίαιτα του οχταώρου.

Εγώ θα σας αποκαλύψω πως ξεκινάω πάντα την δίαιτα του 8ώρου την άνοιξη, ώστε το καλοκαίρι να μην έχω περιττό βάρος. και μπορώ να πω πως με βοηθά πολύ και δεν με κάνει να πεινάω.

Τι σημαίνει αυτό;

Τρως ό,τι θέλεις στο διάστημα των οχτώ ωρών που επιλέγεις. Αν έχεις επιλέξει να τρως πρωινό, τότε το τελευταίο σου γεύμα, μάλλον θα είναι νωρίς το απόγευμα.

Αυτό που προσφέρει είναι την αύξηση του μεταβολικού ρυθμού και την καύση λίπους.

Μέσα σε αυτές τις 8 ώρες φρόντισε να τρως υγιεινές τροφές, πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και χωρίς λιπαρά.

Είναι σημαντικό να επιλέγεις πρωτεϊνικές τροφές που θα σε κρατούν χορτάτη και θα σε βοηθούν στην καύση του λίπους και την ενδυνάμωση των μυών.

Καλό θα ήταν σηκώνεσαι λίγο νωρίτερα και να κάνεις 10 λεπτά αερόβιας άσκησης, ώστε να ξυπνήσεις ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό σου!

Είμαστε σε φόρμα πάντα!

You May Also Like