Τρεις ασκήσεις για δυνατούς ραχιαίους!

Οι ραχιαίοι μας πολλές φορές δεν γυμνάζονται το ίδιο καλά με τους κοιλιακούς μας. Και αυτό γιατί εμείς δεν έχουμε σωστές αναλογίες στις ασκήσεις μας.

Είναι σημαντικό να γυμνάζουμε παράλληλα κοιλιακούς και ραχιαίους, γιατί έτσι διατηρούμε δυνατό το σώμα μας και ισορροπημένο, κάτι το οποίο χρειάζεται.

1. «Ροκανίσματα»

Η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ενδυνάμωση των κοιλιακών και της ράχης. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα, διπλώστε τα χέρια σας πίσω από τον αυχένα και σφίγγοντας την κοιλιά σας σηκωθείτε σε γωνία 30 μοιρών και επανέλθετε πίσω. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

2. Διάταση μηριαίων

Ξαπλώστε ανάσκελα και λυγίστε το ένα γόνατο. Περάστε μια πετσέτα κάτω από το πόδι που βρίσκεται στον αέρα και σιγά σιγά τραβήξτε προς το μέρος σας. Θα πρέπει να νιώσετε ένα ελαφρύ τράβηγμα στο πίσω μέρος του ποδιού σας. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 15-30 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε 2-4 φορές για κάθε πόδι.

3. Υπερδιάταση

Σταθείτε με τις παλάμες και τα γόνατά σας στο έδαφος και σφίξτε τους κοιλιακούς. Σηκώστε πίσω το ένα σας πόδι κρατώντας τους γοφούς στη θέση τους και κρατήστε για 5 δευτερόλεπτα. Αλλάξτε πόδι.

Επαναλάβετε 8-12 φορές για κάθε πόδι, προσπαθώντας να «μακρύνετε» το σώμα σας σε κάθε ανύψωση. Δοκιμάστε έπειτα να σηκώσετε και το αντίθετο χέρι μπροστά. Η άσκηση αυτή είναι εξαιρετική στη σταθεροποίηση της μέσης.

Κάντε αυτές τις τρεις ασκήσεις για σωστή ισορροπία και όμορφο και γυμνασμένο σώμα!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *