Δεν χάνω κιλά ενώ περπατάω πολύ. Γιατί;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Προσπαθείς να χάσεις κιλά, κόβεις λίγο το φαγητό, ξεκινάς την άσκηση, αλλά και πάλι δεν έχουμε μεγάλο αποτέλεσμα.

Τι μπορεί να φταίει;

Αν είσαι σίγουρη πως κάνεις την σωστή διατροφή, παίρνεις αμινοξέα, τρως λαχανικά και πίνεις αντιοξειδωτικά, τότε μάλλον αλλού είναι το λάθος σου.

Οι περισσότεροι για να αδυνατίσουμε, προσπαθούμε να περπατάμε πολύ. Όμως δεν είναι θέμα μας τα πόσα χιλιόμετρα κάνεις, αλλά το πως περπατάς.

Οι γυμναστές λένε πως η έντονη άσκηση είναι αυτή που μπορεί να σε οδηγήσει σε καύσεις λίπους, ενώ ο μεταβολισμός για να ενεργοποιηθεί, χρειάζεται κόπωση.

Μόνο όταν νιώσεις κούραση, μπορείς να αντιληφθείς και την αλλαγή στον μεταβολισμό σου. Μπορεί να περπατάς χιλιόμετρα, όμως να περπατάς πολύ χαλαρά. Αυτό δεν βοηθάει και πολύ.

Ξεκίνα να περπατάς δυναμικά και να δίνεις ώθηση στο σώμα σου, Προσπάθησε να κουράζεις όλα τα μέρη του σώματός σου, για να ενεργοποιήσεις όλους σου τους μύες.

Μην ξεχνάς να κάνεις πηδηματάκια στο τέλος ή την αρχή της άσκησής σου, για να δίνεις λίγο push, ενώ καλό είναι να κάνεις λίγο spread και να ξαναπερπατάς χαλαρά.

Δοκίμασε τον εαυτό σου στις ασκήσεις, δοκίμασε τον μεταβολισμό σου. Προσπάθησε ένα κλικ περισσότερο και θα δεις πως θα έχεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *