Πώς θα συνέλθουμε από το Χριστουγεννιάτικο hangover;

Γράφει η Εύα Καλαβρή.

Φάγατε; Ήπιατε; Ξενυχτήσατε; Εύχομαι να τα κάνατε όλα αυτά και άλλα τόσα! Η επόμενη μέρα μας βρίσκει κάπως εξουθενωμένους, με φουσκωμένα στομάχια, ζαλισμένους και μη έχοντας διάθεση να σηκωθούμε από τα κρεβάτια μας. Δεν πειράζει να συμβαίνει και αυτό μία φορά το χρόνο, αρκεί να βρούμε τρόπους να το ξεπερνάμε γρήγορα και αποτελεσματικά.

Φέτος, ομολογώ ότι το κάψαμε λίγο παραπάνω. Ήταν πιο ευνοϊκές οι συνθήκες (σε σχέση με πέρσι) και αφεθήκαμε. Ήπιαμε τα κρασιά μας, φάγαμε αμέτρητα γλυκά, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, διασκεδάσαμε και δεν το μετανιώνουμε. Μόνο που η επόμενη μέρα είναι πολύ δύσκολη! Είναι πιο δύσκολη και από «Δευτέρα μετά από καλοκαιρινές διακοπές»! Δεν την αποκαλούν τυχαία «παγκόσμια ημέρα σόδας»! Το Χριστουγεννιάτικο hangover είναι πολύ ισχυρό και στην περίπτωσή μου μετράει 3ήμερο εορταστικών εκδηλώσεων αμείωτης έντασης!

Τι μπορούμε να κάνουμε για το ξεπεράσουμε σχετικά γρήγορα, ώστε να επανέλθουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς και, γιατί όχι, να είμαστε σε θέση να επαναλάβουμε τη διασκέδαση και το επόμενο 3ήμερο της Πρωτοχρονιάς; Πολλά και σημαντικά για να διαλέξετε αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στη δική σας περίπτωση.

Ενυδάτωση

Νομίζω είναι το πιο βασικό. Ο οργανισμός μας χρειάζεται αρκετό νερό για να καθαρίσει το αλκοόλ και να «χωνέψει» το φαγητό!

Ύπνος

Ένας καλός βαθύς ύπνος είναι φάρμακο. Αν δεν υπάρχει λόγος να σηκωθείτε, μείνετε παραπάνω στο κρεβάτι. Μην βγάλετε τις πιτζάμες σας, μη σηκωθείτε από τον καναπέ και γενικότερα χαλαρώστε! Μέχρι σήμερα τρέχαμε πανικόβλητοι να αγοράσουμε δώρα, να ετοιμάσουμε το γιορτινό τραπέζι, να στολίσουμε, να καθαρίσουμε… Όλα αυτά έγιναν και τώρα είναι η στιγμή μας για το εντελώς αντίθετο. Ας μην «τρέξουμε» για τίποτα για μια μέρα!

Ας κάνουμε κάτι «μη χριστουγεννιάτικο»!

Για παράδειγμα ας δούμε μια κανονική ταινία. Ας ακούσουμε κανονική μουσική, ας φορέσουμε κανονικές πιτζάμες, ας βγάλουμε φωτογραφίες χωρίς χριστουγεννιάτικο φόντο!

Τι θα φάμε;

Η γνωστή τρομακτική ερώτηση… Μη μου πείτε ότι δεν έμεινε τίποτα; Ας αυτοσχεδιάσουμε λοιπόν κι ας φτιάξουμε κάτι αξιοποιώντας το φαγητό που έχει περισσέψει. Έχετε γαλοπούλα στο ψυγείο; Κόψτε τη σε κομματάκια, βράστε τραχανά και ρίξτε τη γαλοπούλα μέσα. Μια ωραία σούπα που θα ανακουφίσει το στομάχι σας και δε θα πάει και το φαγητό χαμένο!

Όχι άλλη ζάχαρη!

Το ξέρω είναι δύσκολο… Για εμένα είναι ό, τι χειρότερο να υπάρχουν άφθονα γλυκά στο σπίτι και απλώς να τα κοιτάω! Μοιράστε τα! Πηγαίνετε στους συγγενείς σας, στους γείτονές σας, στο γραφείο. Έτσι θα φάτε σίγουρα λιγότερα!

Γυμναστική

Ανάλογα τα γούστα και το κουράγιο του καθενός, η άθληση βοηθάει πολύ να ξεπεράσουμε το hangover ταχύτατα. Ακόμη και λίγα χιλιόμετρα περπάτημα στον καθαρό αέρα είναι ευεργετικά.

Ας κάνουμε και κανένα self test… Έτσι να ξέρουμε τι μας γίνεται!

Όσοι εργάζεστε από σήμερα, δεν είστε μόνοι, συμπάσχω και σας καταλαβαίνω!

Εύχομαι να περάσατε υπέροχα και να περιμένετε με ανυπομονησία την παραμονή της Πρωτοχρονιάς! Άραγε ποια είναι η ελληνική λέξη για το hangover;

Σας φιλώ και καλή εβδομάδα!

 

You May Also Like