Αυτά πρέπει να τρως για να χάνεις βάρος ενώ κοιμάσαι

Η προσπάθεια να αδυνατίσουμε είναι κάτι που συνεχίζεται κάθε ώρα της ημέρας. Υπάρχουν ωστόσο μερικά πράγματα που πρέπει να γίνουν πριν κοιμηθούμε το βράδυ, για να εξασφαλίσουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στη δίαιτά μας.

Και μπορεί οι διατροφολόγοι να μας συμβουλεύουν να τρώμε ελαφριά το βράδυ αν θέλουμε να χάσουμε κιλά (ή να τα διατηρήσουμε) εξασφαλίζοντας έτσι ότι ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή που δεν επιβαρύνει και την υγεία μας, όμως το να πέσεις με τα μούτρα μόνο στο γιαούρτι ή στις σούπες, δεν είναι λύση..

Δες λοιπόν τι μπορείς να τρως το βράδυ αλλά και τι πρέπει να κάνεις για να έχεις το μυαλό σου ήσυχο και τον μεταβολισμό σου σε επαγρύπνηση

Μην πέφτεις αμέσως για ύπνο

Φάε το βραδινό σου 2-3 ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι, έτσι θα αποφύγεις και τις καούρες αλλά και τη δυσπεψία.

Μην κοιμάσαι νηστικός

Για να ρυθμιστούν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, η νυχτερινή υπογλυκαιμία προκαλεί την έκκριση ορμονών, οι οποίες διεγείρουν τον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η διαδικασία του ύπνου.

Φάε όσο θες αλλά προτίμησε πράσινα λαχανικά αντί για δημητριακά με το βραδινό σου

Επειδή η φυσική δραστηριότητα το βράδυ είναι περιορισμένη, δεν χρειάζεσαι μια πηγή που να δίνει άμεσα ενέργεια, αλλά μια πηγή που να την αποδεσμεύει σταδιακά.

Ενδεικτικά μπορείς να φας τα ακόλουθα για βράδυ

  • 2 καλαμάκια κοτόπουλο + μπόλικη πράσινη σαλάτα
  • 150 γραμμ ψητό ή βραστό ψάρι με ανάμεικτα λαχανικά ψητά
  • 150 γραμμ. ψητό κοτόπουλο με μπρόκολο, χόρτα ή σπανάκι σαλάτα με σος από ελαιόλαδο και μπαλσάμικο
  • 1 μπέργκερ λαχανικών
  • 200 γραμμ. Γαρίδες βρασμένες με μπόλικη σαλάτα
  • Τη μισή ποσότητα φαγητού από το μεσημεριανό σου

Σε κάθε περίπτωση όμως καλό είναι, αν είσαι και σε πρόγραμμα διατροφής, να συμβουλεύεσαι τον διατροφολόγο σου πριν αποφασίσεις να κάνεις οτιδήποτε μόνη σου.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *