Happy Fit Mamma (μυστικά διατροφής και άσκησης)

Δευτέρα

Αν προτιμάτε το τρέξιμο στην παραλία όπως εγώ σήμερα, να φοράτε πάντα παπούτσια για τυχόν τραυματισμούς και να κάνετε πάντα διατάσεις πριν και μετά το τρέξιμο. …

0001

Τρίτη

Όταν έχεις καλές φίλες και σε περιποιούνται, η μέρα ξεκινά πολύ πολύ όμορφα και χορταστικά! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο νόστιμο και χορταστικό είναι αυτό το τοστ. …Ψωμάκια ολικής… τηγανίζουμε ένα αυγό σε λάδι καρύδας ή σησαμέλαιο, προσθέτουμε ντοματίνια και βάζουμε και μους αβοκάντο (βγάζουμε το εσωτερικό από το αβοκάντο και του προσθέτουμε λεμόνι αλάτι πιπέρι ..το χτυπάμε ..και μπορούμε να το διατηρούμε στο ψυγείο αρκετές μέρες).

000002

Τετάρτη

Επειδή είμαι λίγο τεμπέλα με τους κοιλιακούς αυτή είναι μια τέλεια άσκηση. Για τεμπέληδες. ..Ψαλίδια λοιπόν για κοιλιακούς! Ξαπλώνετε ανάσκελα με τα χέρια στο πλάι και τις παλάμες να σας στηρίζουν και ανεβοκατεβάζετε τα πόδια !

0003

Πέμπτη

Όπου βρίσκω σκαλιά και τυχαίνει να φοράω αθλητικά…. τρέχω ! Πολύ καλή άσκηση για γλουτούς!

0004

Παρασκευή

Όπως καταλάβατε είναι η εβδομάδα του αβοκάντο. ..Smoothie time λοιπόν. .. 1/2 φρέσκο μάνγκο -1 φλυτζ φρέσκο σπανάκι -1/4 αβοκάντο -1 φλυτζ γάλα σόγιας βανίλια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά -5 κγ σιρόπι αγαύης. Το αβοκάντο πλούσιο σε βιταμίνη E και το σπανάκι προσφέρει ωμέγα 3 λιπαρά οξέα στον εγκέφαλο και βοηθάει στην αναπλήρωση σιδήρου. Είμαι τυχερή που αρέσει πολύ στα παιδιά μου!

000005

0006

Σάββατο

Μετά από μια πολύ κουραστική εβδομάδα κι επειδή αναμένεται να είναι και η επόμενη νομίζω δικαιούμαι το αγαπημένο μου γλυκό. ..μπανόφι!!!!!

Ειρήνη Τσάκωνα

 

 

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *